Standardní postup by každopádně byl, nechat poskytovatele řešit, až to vyřeší. To v některých případech trvá déle, problém může být jak v 1&1, tak ve spolupráci mezi nimi a dodavateli vedení (Telekom).
Pokud Telekomí technik změřil linku a viděl tam signál DSL (na to má přístroje), pak by linka měla být v pořádku a problém bych čekal v routeru či u 1&1.
Máš-li pořádný Fritzbox, měl by ti sám umět ukázat, jestli linku vidí - například takto (tohle je ovšem snímek české linky

)

I na vedlejší záložce "DSL" je leccos technického k lince.
Potom bys v menu
System/Ereignisse bys mohl vidět záznamy o tom, jak se snaží připojit. Pokud tam bude něco o chybě přihlášení, bude to 1&1 nebo přístupovými údaji. Pokud tam je něco o "timeout", mohla by to zase být linka, nebo 1&1.
Každopádně je klidně denně buzerujte a ptejte se, co udělají dál a signalizujte, že ztrácíte trpělivost.
Až to spraví, nechte si na tu dobu minimálně dobropisovat měsíční paušál.
Kdyby to opravdu po několik týdnů nešlo, pak bych jim opravdu napsal dopis - papírový, s doručenkou - ve kterém jim dáte konkrétní lhůtu třeba 3 týdnů a pohrozíte, že jinak pro nesplnění smlouvy odstoupíte. Jak přesně se takové odstoupení dělá, je pak nejlepší si nastudovat na internetu.
Každopádně hodně štěstí!